Imbinarea metodelor moderne cu cele traditionale in invatamantul primar
CUPRINS
ARGUMENT
CAPITOLUL 1-EVALUAREA-COMPONENTA A PROCESULUI DE INVATAMANT
1.1. Conceptul de evaluare didactica
1.2. Functiile si operatiile evaluarii
1.3. Formele evaluarii: initiala, formativa, sumativa
1.4. Tipuri de rezultate scolare supuse evaluarii
CAPITOLUL 2 - METODE TRADITIONALE SI ALTERNATIVE DE EVALUARE A REZULTATELOR SCOLARE
2.1. Precizari terminologice
2.2. Metode traditionale de evaluare
2.3. Metode alternative de evaluare
2.4. Strategii de evaluare in conditiile invatamantului simultan
CAPITOLUL 3 -CERCETARE APLICATIVA PRIVIND IMBINAREA METODELOR TRADITIONALE CU CELE ALTERNATIVE
3.1 Obiectivele cercetarii si ipoteya de lucru
3.2 Metodologia cercetarii
3.3 Imbinarea metodelor traditionale si alternative de evaluare in cadrul evaluarii initiale, formative, sumative
BIBLIOGRAFIE
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu