ATENȚIE !

Pe acest blog cărțile sunt selectate de la mai multe magazine. Dacă vrei să cauți o carte poti folosi butonul : FACEȚI CĂUTĂRI PE ACEST BLOG din partea dreaptă. Astfel blogul îți arată cartea din toate magazinele postate iar tu poți alege în funcție de disponibilitatea ei sau comanda ta.

duminică, 26 august 2018

Educatia. Concept si analiza - Sorin Cristea


   Volumul 2 din Colectia „Concepte fundamentale in pedagogie", cu titlul “Educatia. Concept si analiza”, este structurat la nivelul a patru capitole, care au ca obiective specifice: a) definirea si analiza conceptului pedagogic de educatie; b) construirea unui model-ideal al structurii de functionare a educatiei; c) fixarea caracteristicilor generale ale educatiei; d) evidentierea directiilor principale de evolutie a educatiei: educatia permanenta, auto-educatia, valorificarea deplina a educabilitatii. Cele patru obiective specifice sunt abordate din perspectiva paradigmei curriculumului, afirmata istoric ca paradigma a pedagogiei postmoderne in societatea postmoderna - postindustriala/ informationala/bazata pe cunoastere

Finalitatile educatiei - Sorin Cristea


Volumul 3 - Lucrarea prezinta finalitatile educatiei la nivel general si specific, dar si la nivel de concept pedagogic fundamental. Cartea clasifica si analizeaza finalitatile educatiei si chiar propune un model-ideal al acestora.

Finalitatile educatiei reprezinta dimensiunea subiectiva a educatiei, asumata de factorii responsabili de proiectarea educatiei, care definesc orientarile valorice ale educatiei in sensul realizarii acesteia pe termen lung, mediu si scurt, la toate nivelurile sistemului si ale procesului de invatamant.

Continuturile si formele generale ale educatiei - Sorin Cristea

Volumul 4 - Continuturile si formele generale ale educatiei constituie doua concepte pedagogice fundamentale, confirmate: a) istoric, in diferite variante terminologice, adaptabile si in prezent (educatie religioasa/spirituala - educatie morala; educatie politehnica - educatie tehnologica; educatie corporala - educatie fizica etc.; educatie intentionata - educatie formala; educatie neintentionata - educatie informala etc.); b) logistic, ca axiome ale educatiei, abordate specific, separate sau/si complementare, in functie de paradigma afirmata in procesul de evolutie a teoriei si a practicii pedagogice. 

Sistemul de educatie, invatamant - Sorin Cristea

Volumul 5 - Sistemul de educatie reprezinta cadrul general in care este realizata educatia prin activitati organizate si planificate, dar si prin numeroase influente neintentionate, exercitate continuu de la nivelul mediului social - comunitar, cultural, economic, politic, natural - in mod direct si indirect, spontan, difuz, eterogen, accidental, incidental. Din aceasta perspectiva, sistemul de educatie poate fi definit si interpretat in sens larg si in sens restrans. 

Instruirea. Procesul de invatamant - Sorin Cristea

Volumul 6 - Instruirea/ Procesul de invatamant defineste si analizeaza conceptele pedagogice fundamentale de instruire si de proces de invatamant. 

Este structurat in functie de urmatoarele obiective:

1. Instruirea/ Procesul de invatamant obiect de studiu specific al teoriei generale a instruirii/ didacticii generale;
2. Normativitatea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant;
3. Metodologia de cercetare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant;
4. Analiza activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant;
5. Structura de functionare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant;
Partea finala – Aplicatii, va exemplifica structura de functionare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant (I / PI), in conditiile specifice scolii primare (clasa pregatitoare; clasele I-IV).

Formele de organizare a instruirii procesului de invatamant - Sorin Cristea

 Volumul 7 – Formele de organizare a instruirii/procesului de invatamant – este structurat in functie de urmatoarele obiective:
  1) Definirea si clasificarea formelor de organizare a activitatii de instruire;

  2) Analiza formelor generale, particulare si concrete de organizare a activitatii de instruire;

  3) Analiza lectiei, ca principala forma concreta de realizare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant, la nivel de concept pedagogic operational.
  Partea finala – Aplicatii – va exemplifica modalitatile in care formele de organizare a instruirii – generale, particulare, concrete – sunt valorificate in contextul procesului de invatamant, realizat la nivel primar.

Obiectivele instruirii procesului de invatamant - Sorin Cristea


Volumul 8 - Obiectivele instruirii procesului de invatamant - este structurat in functie de urmatoarele obiective:
1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
  1.1. Definirea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
  1.2. Analiza obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant;
2. Clasificarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant:
     2.1. Necesitatea clasificarii OI/PI la nivel de taxonomii pedagogice;
 2.2. Taxonomii pedagogice ale obiectivelor instruirii procesului de invatamant;
  2.3. Operationalizarea obiectivelor instruirii/ procesului de invatamant (O/PI);

sâmbătă, 25 august 2018

Joc si miscare in aer liber 6-12 ani - Brigitte Bellac


Alfabetul nu are suficiente litere pentru a inventa toate ideile de jocuri propuse in aceasta carte.

Mai mult de 200 de jocuri pentru a fi desfasurate in aer liber, cu colegii sau cu grupul de prieteni.

Jocuri clasice sau jocuri mai noi, adaptate unor locuri sau unei ocazii: in recreatie, in gradina, la tara, la plaja, in apa, pe zapada sau pe gheata...
O colectie de jocuri pentru toate gusturile si pentru toate anotimpurile.

Click pentru comanda 
Libris.ro

Joc, cantec si miscare clasa pregatitoare, cls 1 cls 2

Joc, cantec si miscare clasa pregatitoare, cls 1 cls 2

Pedagogia povestii - Constantin Necula

Aceasta carte este o „respunere de povesti ale lui Ion Creanga”. Subiect de curs, initial, pentru studentii Parintelui Constantin, decodarea celor trei povesti ale lui Ion Creanga – Capra cu trei iezi, Povestea lui Harap alb, Fata babei si fata mosneagului – s-a stramutat in pagina de carte, asa cum ii sade bine oricarei povesti. Demers curajos, rescrierea, resemnificarea acestor puncte forte ale literaturii romane in cheie teologica se face cu un firesc uimitor, intr-o logica seducatoare, de o temeinica acuratete. E darul Parintelui Constantin sa ne atraga prin fervoarea si fascinatia discursului sau, convingandu-ne de probitatea rationamentelor si a faptului ca, daca vrem sa ne asumam un viitor responsabil, atunci trebuie sa stim sa deslusim trecutul cuibarit, de foarte multe ori, in povestile Neamului nostru.

Secrete Metodice In Didactica Prescolara - Maria Matasaru

Prezenta lucrare ofera, colegelor educatoare, modele de proiecte tematice structurate algoritmic, curriculare si extracurriculare, ce pot fi adaptate si imbunatatite, aplicate creator si original la grupa.
Fara pretentia ca oferta din lucrare va rezolva toate problemele legate de proiectele tematice cu aplicabilitate in gradinita, ramanem deschise colaborarii si sugestiilor, care au la baza argumente practice, riguroase .

Click pentru comanda ! Libris.ro

Caiet de observatie psihopedagogica a prescolarului - Maria Matasaru


Pe aceste coordonate se inscrie si lucrarea Caiet de observatie psihopedagogica a prescolarului , elaborate de un grup de educatoare cu o bogata si valoroasa experienta didactica si de cercetare aplicativa.29.43 lei

Caietul este structurat pe trei sectiuni: 

1. fundamentarea teoretica a demersului cunoasterii psihopedagogice a copilului prescolar, 
2. o structura cadru pentru realizarea practica a observatiilor curente, 
3. prezentarea unui model de fisa de caracterizare psihopedagogica care urmeaza a fi completata de catre educatoare la finele prescolaritatii.