Metodica predarii educatiei fizice si sportului este o noutate in domeniu prin valentele informativ-formative pe care le detine si prin modul aparte in care se face plasarea educatiei fizice in randul stiintelor care realizeaza educatia generala. Este o abordare analitica a relatiei psihic - motric ce nu poate fi separata sintetic ...
Elaborata ca instrument util studentilor, cadrelor didactice si specialistilor domeniului pentru pregatirea studentilor, cadrelor didactice si pentru toti specialistii domeniului, aceasta lucrare de didactica educatiei fizice si sportului contine aspecte noi despre psihomotricitate, despre programe educationale psihomotrice, dar si termeni utili diferentierii semantice si cercetarii in domeniului educatiei fizice, sportive si psihomotorii.
Click pentru comanda ! Libris.ro
ATENȚIE !
Pe acest blog cărțile sunt selectate de la mai multe magazine. Dacă vrei să cauți o carte poti folosi butonul : FACEȚI CĂUTĂRI PE ACEST BLOG din partea dreaptă. Astfel blogul îți arată cartea din toate magazinele postate iar tu poți alege în funcție de disponibilitatea ei sau comanda ta.
joi, 23 august 2018
Imbinarea metodelor moderne cu cele traditionale in invatamantul primar - Camelia Romanescu
Metoda de evaluare este o cale prin care profesorul ofera elevilor posibilitatea de a demonstra nivelul de stapanire a cunostintelor, de formare a deprinderilor si a capacitatilor testate, prin utilizarea unei diversitati de instrumente adecvate scopului urmarit. Instrumentul de evaluare este parte integranta a metodei, fiind cel care concretizeaza la nivel de produs optiunea metodologica a profesorului pentru testarea performantelor elevului intr-o situatie educationala bine definita. Instrumentul devine partea operationala relationata cu sarcina de lucru, prin intermediul careia elevul demonstreaza abilitati si capacitati specifice situatiei de evaluare; este cel care pune in valoare atat obiectivele de evaluare, cat si demersul initiat pentru a atinge scopul propus.
Click pentru comanda! Libris.ro
Suport metodic pentru planificarea calendaristica Grupa mica, mijlocie si mare Smaranda Maria Cioflica, Gabriela Berbeceanu
Aceasta lucrare ofera cadrelor didactice sugestii cu privire la modalitatea in care pot sa-si construiasca planificarea calendaristica, precum si unele informatii legate de modul in care ar trebui sa privesca legatura dintre curriculum si, respectiv, parcurgerea acestuia cu copiii pe parcursul unui an scolar. Si cum proiectele tematice si activitatile integrate sunt doua dintre aspectele importante ale curriculumului pentru invatamantul prescolar, materialul aduce in atentia educatoarelor interesate principalele tipuri de activitati integrate prezente in activitatile cu prescolarii si o lista care contine curiozitati, care pot sta la baza initierii unor proiecte tematice inedite.
Click pentru comanda ! Libris.ro
Metode Si Tehnici De Evaluare Utilizate In Lectiile De Matematica In Ciclul Primar - Craita-Adina
Lucrarea doreste sa demonstreze ca utilizarea diverselor metode si tehnici de evaluare in cadrul orei de matematica este o cerinta fundamentala in dezvoltarea operatiilor gandirii elevilor, cale ce duce la cresterea randamentului scolar.In studiul acestei teme am pornit de la ipoteza generala ca o invatare formativa si o evaluare sistematica si continua, realizata pe baza unor criterii precise de masurare si apreciere, influenteaza pozitiv cresterea nivelului de pregatire al elevului la matematica. Am tinut cont de faptul ca informatiile pe care evaluarea le ofera sunt importante si necesare in adoptarea unor masuri ameliorative de prevenire a insuccesului la invatatura.
Click pentru comanda ! Libris.ro
Noi metode si strategii pentru managementul clasei - Jerry Olsen, Thomasw. Nielsen
Aceasta carte va ajuta sa intelegeti si sa utilizati procesele prin care oamenii se bucura de cooperarea celorlalti chiar in situatii in care un individ e hotarat sa fie necooperant cu orice pret.
Se concentreaza asupra modului in care se structureaza un plan de management al comportamentului in clasa.
Metode interactive folosite in studiul chimiei - Pruteanu Laura-Mihaela
Metode interactive folosite in studiul chimiei - Pruteanu Laura-Mihaela
Posibilitati de imbinare a metodelor didactice moderne cu cele traditionale in lectiile de matematica - Lacramioara Lovin
In conditiile in care se accentueaza tot mai mult caracterul formativ al procesului de invatamant, didactica moderna promoveaza, printre altele, si ideea potrivit careia sarcina fundamentala a educatorului este de a crea conditiile necesare care sa determine o invatare eficienta pentru fiecare copil. Asadar, activitatea de invatare organizata de invatator ar trebui sa utilizeze cu preponderenta metode si procedee active, care sa antreneze toti copiii, dupa posibilitatile lor, in insusirea cunostintelor, dezvoltarea capacitatilor si aptitudinilor lor, deci la cresterea randamentului scolar. - Autoarea
Click pentru comanda ! Libris.ro
Metode si procedee de optimizare a lectiei de matematica in invatamantul - Laura Monica Morarasu
In contextul preocuparii pentru modernizarea invatamantului, pentru racordarea lui la cerintele epocii contemporane, cele destinate calitatii invatamantului matematic ocupa un rol prioritar. Fundamentul culturii moderne il constituie matematica, caci, indiferent de domeniul in care activeaza omul modern trebuie sa posede o buna pregatire matematica pentru a solutiona multiplele si variantele probleme ale vietii.
In invatamantul matematic modern, un pas important il constituie formarea convingerii la elevi, ca aceasta disciplina este una a realitatii ca ea are aplicabilitate practica directa sau imediata.
Click pentru comanda! Libris.ro
Metode De Activizare A Elevilor In Lectia De Matematica La Ciclul Primar - Irina Tisescu
In prezent societatea trece prin schimbari rapide si care, uneori, ne iau prin surprindere. Din acest motiv, elevii nostri au nevoie de capacitatea de a selecta informatiile si de a alege ce este si ce nu este esential pentru interesele lor. Ei trebuie sa aiba in vedere intelegerea legaturii dintre informatii si descoperirea sensului in asa maniera incat sa le poata respinge pe cele nesemnificative.Dezvoltarea gandirii critice constituie un obiectiv de tip formativ foarte important urmarit de-a lungul evolutiei copiilor. Acesta se realizeaza prin utilizarea unor strategii de invatare activ-participative.Chiar daca strategiile mentionate constituie un nivel superior in ierarhia strategiilor didactice, ele nu trebuie separate de cele traditionale.
Click pentru comanda ! Libris.ro
Pedagogia prescolaritatii si scolaritatii mici - Liliana Stan
Volumul analizeaza actualul context socioeducational de modelare a personalitatii copiilor, prezinta principiile activitatii pedagogice desfasurate cu copiii de virsta mica si evidentiaza specificul componentelor curriculumului invatamintului prescolar si primar (finalitatile si continuturile formarii, metodologia didactica, cu accent pe metodele de comunicare, evaluarea didactica). Materialul include si valoroase instrumente practice: fise de observatie a copilului si a grupului de copii, proiecte didactice.
Click pentru comanda! Libris.ro
Dezvoltarea copilului si educatia timpurie - Liliana Stan
Dezvoltarea copilului si educatia timpurie prezinta o serie de aspecte teoretice si practice ale educatiei timpurii, relative la caracteristicile dezvoltarii psihice a copiilor, trasaturile curriculumului formal si informal pentru cei mici, conditiile optime pentru realizarea influentelor formative sau situatiile disfunctionale cu care se confrunta copilul si familia sa. Un accent special este pus pe formarea agentilor implicati in modelarea personalitatii copiilor – parintii si personalul specializat din institutiile de profil. Volumul se adreseaza atit studentilor la facultatile de stiinte ale educatiei, psihologie, asistenta sociala, cit si practicienilor din aceste domenii sau celor care doresc sa dobindeasca o mai buna cunoastere in problematica educatiei timpurii.
Click pentru comanda ! Libris.ro
Educatia timpurie. Probleme si solutii - Liliana Stan
Dezvoltarea copilului si educatia timpurie prezinta o serie de aspecte teoretice si practice ale educatiei timpurii, relative la caracteristicile dezvoltarii psihice a copiilor, trasaturile curriculumului formal si informal pentru cei mici, conditiile optime pentru realizarea influentelor formative sau situatiile disfunctionale cu care se confrunta copilul si familia sa. Volumul se adreseaza atit studentilor la facultatile de stiinte ale educatiei, psihologie, asistenta sociala, cit si practicienilor din aceste domenii sau celor care doresc sa dobindeasca o mai buna cunoastere in problematica educatiei timpurii.
Click pentru comanda ! Libris.ro
Abonați-vă la:
Postări (Atom)