ATENȚIE !

Pe acest blog cărțile sunt selectate de la mai multe magazine. Dacă vrei să cauți o carte poti folosi butonul : FACEȚI CĂUTĂRI PE ACEST BLOG din partea dreaptă. Astfel blogul îți arată cartea din toate magazinele postate iar tu poți alege în funcție de disponibilitatea ei sau comanda ta.

joi, 23 august 2018

Metode activ-participative folosite in predarea matematicii la ciclul primar - Florentina Visoiu

  In clasele I –IV se insusesc notiunile de baza, „instrumentele” cu care elevul „va opera” pe tot  parcursul vietii si pe care se cladeste intreg sistemul invatamantului matematic. Daca sunt predate in mod sistematic, tinandu-se seama de particularitatile de varsta ale elevilor, daca sunt insusite in mod constient si temeinic, cunostintele de matematica aduc o contributie deosebita la dezvoltarea gandirii logice si creatoare, la dezvoltarea spiritului de receptivitate a elevilor inca din ciclul primar. Prin invatarea matematicii se cultiva o serie de atitudini: de a gandi personal si activ, de a folosi analogii, de a analiza o problema si a o descompune in probleme simple etc

Planse Intalnirea de dimineata - contine 88 de jetoane


Planse Intalnirea de dimineata - contine 88 de jetoane
33.25 Lei (gradinita, clasa pregatitoare, clasa I)
Plansa contine 88 jetoane, pentru 12 rubrici:

Ziua - se utilizeaza jetoanele cu zilele saptamanii (5)

Data - se utilizeaza jetoanele cu cifre (10)
Luna - se utilizeaza jetoanele cu lunile anului (12)
Anul - se utilizeaza jetoanele cu anii (3)
Prezenti/Absenti - se utilizeaza jetoanele mici, pe care se pot lipi fotografiile elevilor/prescolarilor sau se pot scrie numele acestora (42)
Mesajul zilei/Tema saptamanii - se utilizeaza cate un jeton mare (Va sugeram sa scrieti cu un pix cu cerneala termica, ce se poate sterge) (2)
Anotimpul - se utilizeaza jetoanele cu anotimpuri (4)
Meteo - se utilizeaza jetoanele cu fenomenele naturii (10)
La multi ani, de ziua ta! - se utilizeaza jetoanele de la rubrica "Prezenti"
Ceasul - se utilizeaza cele doua limbi care se pot fixa cu o piuneza
                                                    Click pentru comanda ! 
Libris.ro

Bine ati venit la intalnirea de dimineata - Planse - Preda Viorica, Smaranda Maria Cioflica

Mapa pentru intalnirea de dimineata. 

Contine: planse, jetoane si 2 suporturi din plastic format A2 ("calendarul naturii" si "salut+prezenta") Copiii pot invata foarte multe lucruri in 15 minute de discutii la centrul denumit sugestiv: Intalnirea de dimineata. In cele 10-15 minute de interactiune a copiilor cu educatoarea, colegii si materialele puse la dispozitie la acest centru va exista multa organizare, matematica, dar si culoare, miscare, veselie, frumusete si armonie. In functie de tema saptamanii sau de activitatile care se desfasoara in ziua respectiva, educatoarea va crea un scenariu pentru cele 10-15 minute ale Intalnirii de dimineata. Aceasta mapa educativa a fost creata pentru amenajarea centrului Intalnirea de dimineata si contine doua suporturi de plastic cu buzunarase: unul pentru Salut si Prezenta si celalalt pentru Calendarul naturii. Aceste doua suporturi de plastic pot fi asezate pe un panou, fie unul langa altul, fie unul sub altul, intr-un loc in care copiii vor putea aseza jetoanele in buzunarase.

miercuri, 22 august 2018

Caietul educatoarei pentru planificarea activitatilor didactice - Gabriela Berbeceanu, Smaranda-Maria Cioflica


Caietul pentru evidenta activitatii si prezentei educatoarei in gradinita de copii este un document juridic si un instrument care vine in sprijinul cadrelor didactice, oferindu-le orientarea generala corecta cu privire la planificarea activitatii didactice, precum si numeroase alte spatii pentru consemnarea unor date despre copiii din grupa, despre evolutia acestora pe parcursul anului scolar si despre modul in care educatoarele gandesc organizarea activitatilor in parteneriat, in vederea unei reusite integrari scolare si sociale a prescolarilor.


Metodica predarii matematicii la clasele 1-4. Ed. 2017 - Dumitru Ana, Dumitru Logel



Metodica predarii matematicii pentru invatamantul primar dupa noua programa de Dumitru Ana, Dumitru Logel, Maria Luiza Ana, Elena Stroescu-Logel

Ziua buna incepe la intalnirea de dimineata - Smaranda Maria Cioflica



Materialul clarifica o serie de aspecte despre aceasta activitate nou aparuta si, totodata, vine in sprijinul cadrelor didactice cu o multime de exemple care sa faca desfasurarea acesteia la clasa, mult mai usoara.

De la centre de activitate la educatie de calitate - Viorica Preda, Smaranda Maria Cioflica



Mapa cu planse cu reguli de comportament pentru centrele de activitate Planse cu reguli de comportament pentru centrele de activitate. Recomandari pentru organizarea mediului educational. 
Contine: 8 planse + carte cu recomandari: De la centre de activitate la educatie de calitate!
Planse: Biblioteca, Stiinta, Arta, Jocuri de masa, Jocuri de rol, Constructii, Nisip si apa, Centrul tematic



Didactica domeniului experiential - Mariana Norel, Oana Alina Bota


Util profesorilor pentru invatamant prescolar, educatorilor, studentilor de la facultatile de profil si parintilor. O sursa de formare si informare in didactica domeniului experiential Limba si comunicare, cu exemple de buna practica valoroase in invatamantului prescolar.
Cuprinde 22 de modele de proiecte didactice ale unor activitati integrate pe teme ca jocul didactic, lectura dupa imagini, povestea creata de copii, activitati de memorizare incluse in activitati integrate, proiectare saptamanala a activitatilor instructiv-educative la grupa pregatitoare, proiecte tematice la grupa mare 32 de imagini ale unor secvente din timpul desfasurarii activitatilor proiectate.

Elemente De Didactica A Activitatilor De Educare A Limbajului - Angelica Hobjila


Copilul in fata educatorului... Educatorul in fata misiunii sale de a deschide copilul catre lumea (auto)comunicarii... Generatiile sunt mereu altfel, contextul in care se nasc, se dezvolta, isi proiecteaza visurile este mereu altul, lumea in care traiesc este in schimbare, isi redimensioneaza din valori, din dominante... Lucrarea de fata se constituie intr-o incercare de deschidere, poate de nuantare a perspectivei viitorilor/actualilor educatori, prin ilustrarea unora dintre reperele teoretice si aplicative care defines/individualizeaza activitatile de educare a limbajului in etapa prescolaritatii. 

Matematica in gradinita. Ghid pentru educatoare - Stefania Antonovici


Matematica in gradinita - Ghid pentru educatoare poate fi considerat o sursa de informare, pentru cadrele didactice care predau in gradinita, cu privire la invatarea primelor notiuni matematice de catre prescolari. Este o lucrare izvorata din experienta bogata a catorva educatoare care doresc sa asigure un instrument la indemana celor care au nevoie de indrumare in metodica desfasurarii activitatilor matematice in gradinita la inceputul carierei didactice.

marți, 21 august 2018

Activitatile Integrate In Gradinita. Ghid Metodic - Ileana Gurlui, Livia Andreescu


Activitatile integrate in gradinita. Ghid metodic este o lucrare destinata in egala masura cadrelor didactice si studentilor respectand Curriculumul pentru invatamantul prescolar.
Ghidul ofera explicarea teoretica a conceptului de activitate integrata, urmata de exemplificarea prin proiecte didactice care se desfasoara pe parcursul unei zile in unitatile de invatamant cu profil prescolar.
Lucrarea contine proiecte integrate pentru toate grupele de varsta (grupa mica, mijlocie si mare), cu o tematica diversa si atragatoare (Gaze si flori, Zana Iarna, In lumea povestilor, In ograda la bunici etc.). Fiecare proiect este exemplificat pe larg (activitati de dezvoltare personala, scenariul didactic, activitati liber alese, activitati pe domenii experientiale), continand toate detaliile necesare intocmirii unui proiect didactic complet. 
       
Click pentru comanda !    Libris.ro    

miercuri, 8 august 2018

Metodica predarii limbii romane in invatamantul primar Ed.5 - Corneliu Craciun


Metodica Predarii Limbii Romane In Invatamantul Primar Ed.5 - Corneliu Craciun
In conformitate cu noua viziune, programa a fost structurata pe baza de obiective-cadru si de referinta, capabile sa inregistreze ceea ce este esential in activitatea de vanzare.
Obiectivele-cadru sunt aceleasi pentru cele patru clase ale ciclului primar si ele corespund modelului comunicativ-functional:
1. Dezvoltarea capacitatii de receptare a mesajului oral
2. Dezvoltarea capacitatii de exprimare orala.
3. Dezvoltarea capacitatii de receptare a mesajului scris(citire/ lectura).
4. Dezvoltarea capacitatii de exprimare scrisa.