ATENȚIE !

Pe acest blog cărțile sunt selectate de la mai multe magazine. Dacă vrei să cauți o carte poti folosi butonul : FACEȚI CĂUTĂRI PE ACEST BLOG din partea dreaptă. Astfel blogul îți arată cartea din toate magazinele postate iar tu poți alege în funcție de disponibilitatea ei sau comanda ta.

sâmbătă, 25 august 2018

Joc, cantec si miscare clasa pregatitoare, cls 1 cls 2

Joc, cantec si miscare clasa pregatitoare, cls 1 cls 2

Pedagogia povestii - Constantin Necula

Aceasta carte este o „respunere de povesti ale lui Ion Creanga”. Subiect de curs, initial, pentru studentii Parintelui Constantin, decodarea celor trei povesti ale lui Ion Creanga – Capra cu trei iezi, Povestea lui Harap alb, Fata babei si fata mosneagului – s-a stramutat in pagina de carte, asa cum ii sade bine oricarei povesti. Demers curajos, rescrierea, resemnificarea acestor puncte forte ale literaturii romane in cheie teologica se face cu un firesc uimitor, intr-o logica seducatoare, de o temeinica acuratete. E darul Parintelui Constantin sa ne atraga prin fervoarea si fascinatia discursului sau, convingandu-ne de probitatea rationamentelor si a faptului ca, daca vrem sa ne asumam un viitor responsabil, atunci trebuie sa stim sa deslusim trecutul cuibarit, de foarte multe ori, in povestile Neamului nostru.

Secrete Metodice In Didactica Prescolara - Maria Matasaru

Prezenta lucrare ofera, colegelor educatoare, modele de proiecte tematice structurate algoritmic, curriculare si extracurriculare, ce pot fi adaptate si imbunatatite, aplicate creator si original la grupa.
Fara pretentia ca oferta din lucrare va rezolva toate problemele legate de proiectele tematice cu aplicabilitate in gradinita, ramanem deschise colaborarii si sugestiilor, care au la baza argumente practice, riguroase .

Click pentru comanda ! Libris.ro

Caiet de observatie psihopedagogica a prescolarului - Maria Matasaru


Pe aceste coordonate se inscrie si lucrarea Caiet de observatie psihopedagogica a prescolarului , elaborate de un grup de educatoare cu o bogata si valoroasa experienta didactica si de cercetare aplicativa.29.43 lei

Caietul este structurat pe trei sectiuni: 

1. fundamentarea teoretica a demersului cunoasterii psihopedagogice a copilului prescolar, 
2. o structura cadru pentru realizarea practica a observatiilor curente, 
3. prezentarea unui model de fisa de caracterizare psihopedagogica care urmeaza a fi completata de catre educatoare la finele prescolaritatii.

Proiectarea didactica in invatamantul prescolar - Maria Matasaru

Lucrarea Proiectarea didactica in invatamantul prescolar se autopropune ca un instrument de lucru alternativ pentru educatoare, ca un ghid pentru practica educationala inovatoare, in acord cu principiile proiectarii si organizarii curriculare a invatarii.Lucrarea constituie etapa finala a unui studiu inceput din anul 1995, ce ofera o alternativa coerenta din punct de vedere psihopedagogic, prin posibilitatea urmaririi etapelor de formare a competentelor, capacitatilor, comportamentelor, atitudinilor pe parcursul unei unitati instructionale (capitol, tema), a unui ansamblu disciplinar (arie curriculara) si domeniu de cunoastere (domeniul de referinta al stiintelor si artelor: limba si literatura, matematica, biologie, stiinte sociale, muzica, arte plastice etc.) 

Pedagogia jocului si a activitatilor ludice - Horatiu Catalano, Ion Albulescu


Lucrarea pe care o propunem se adreseaza unui public larg format, pe de o parte, din cadrele didactice interesate de valorificarea deplina a jocului in activitatile didactice detasurate in mediul educational institutional si neinstitutional, studentilor, masteranzilor si doctoranzilor din domeniul Stiinte ale Educatiei. Pe de alta parte, cartea se adreseaza cititorului interesat de paradigmele multidimensionale ale fenomenului ludic, fascinat de joc, la varsta copilariei, si provocat de acesta la varsta maturitatii.

vineri, 24 august 2018

Managementul activitatilor extrascolare - Ilaria Pusca


Provocarile mileniului trei si ale tranzitiei cer un nou tip de manager
Mileniul trei asteptat cu sperante, temeri, curiozitate si expectante de fiecare locuitor al planetei a adus si schimbarea de paradigma conturata de John Naisbitt in "Megatendinte" (1989) caracterizata prin trecerea de la societatea industriala la societatea informationala, de la tehnologia fortata la tehnologia inalta (High - Tech) de la economie nationala la economie globala, de la centralizare spre descentralizare, de la democratie reprezentativa spre democratie participativa, de la ierarhie la retele interactive si pluralitatea optiunilor, etc.

Elemente de didactica a istoriei - Felicia Adascalitei

Lucrarea de fata se doreste o pledoarie pentru o noua abordare a predarii istoriei, predare bazata pe competente, avand in vedere ca a preda istoria inseamna a promova principii fundamentale, precum: multiperspectivitatea, acceptarea diversitatii si incurajarea viziunii interdisciplinare, accentuarea invatarii active de catre elevi (pe baza unei varietati de ivoare istorice) si cultivarea deprinderilor lor critice, abordareaa continutului curriculum-ului de istorie in functie de credinta ca istoria nationala nu este sinonima cu istoria nationalista si ca istoria nu ar trebui sa incurajeze atitudini inguste, savine, intolerante ori sa conduca la sentimente de superioritate etnica, nationala sau rasiala.

Elemente de didactica aplicata a geografiei - Nicolae Ilinca


Realizarea unei lucrari de acest fel constituie onorarea unei raspunderi asumate de conducerea Societatii de Geografie din Romania si de membrii ei. 

Efortul Societatii de Geografie, prin vectorul sau editorial principal, CD Press, s-a dovedit in final eficient, deoarece elementele principale asumate, concretizate in forma tipografica, au avut posibilitatea unei penetrari convingatoare. 
Consiliul de conducere al Societatii, prin proiectul managerial al presedintelui sau (prof. univ. dr. Mihai Ielenicz), si-a propus, printre altele, sa ofere profesorilor de geografie din invatamantul universitar un sistem referential, din domeniul geografiei scolare, axat pe problematica didacticii aplicate a geografiei. 


Didactica geografiei. O abordare actuala - Octavian Mandrut, Steluta Dan

Didactica geografiei. O abordare actuala isi propune sa legitimeze un domeniu  interdisciplinar (situat intre geografia scolara si stiintele educatiei) si sa rationalizeze instruirea prin geografie in invatamantul preuniversitar. Lucrarea se adreseaza tuturor profesorilor de geografie care sunt preocupati de afirmarea propriei discipline scolare ca domeniu educational semnificativ in contextul actual.

Matematica - Clasa 3-4 - Tipuri de probleme. Metode de rezolvare. Teste de selectie - T. Stefanica, M. Dudau

Dispunand de o vasta experienta la catedra, prestigiosul colectiv al autorilor reuseste sa prezinte principalele metode pentru rezolvarea unor tipuri de probleme adresate elevilor din clasele mentionate, printre care amintim metodele: figurativa, a reducerii la unitate, a mersului invers, a presupunerii, a comparatiei. 

Aproape totul depre metoda figurativa - M. Dudau, T, Stefanica

 
Cartea cuprinde aspecte fundamentale ale metodei figurative, aplicata in rezolvarea unor variate tipuri de probleme: suma si diferenta, suma si cat, diferenta si cat, impartirea cu rest, probleme cu numere consecutive, probleme de transfer, evolutia in timp a unor marimi, exercitii sau probleme, egalitati date sau obtinute, alte reprezentari decat prin segmente si multe altele. Aceasta culegere va contribui la pregatirea elevilor si la optimizarea predarii matematicii la nivelul invatamantului primar, fara a uita sa mentionam si utilitatea in pregatirea examenelor de definitivat si gradul II pentru invatatori.